اولین نشست ورزشکاران و دست اندرکاران هیات ورزش های ناشنوایان استان خراسان جنوبی با دکتر ربیعی مدیرکل استان خراسان جنوبی

در این دیدار ورزشکاران ناشنوای استان به بیان مشکلات و مسائل ورزش ناشنوایان پرداختند و در خصوص تجهیزات و فضای لازم برای رشته های مختلف و امکان برگزاری مسابقات بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان به نقل از هیات استان،

در ادامه این نشست ، مریم زربان سرپرست هیات ورزش های ناشنوایان استان خراسان جنوبی نیز در این جلسه ضمن تشکر از زحمات هیات رییسه هیات ورزش های ناشنوایان استان و شهرستان ها با بیان کمبودهای زیرساختی و اعتباری در حوزه ورزش ناشنوایان خواستار نگاه ویژه مدیرکل استان در مباحث اعتباری در سال ۱۴۰۳ شد.

سپس دکتر ربیعی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز ضمن تبریک و تهنیت ایام با اشاره به توان ویژه ناشنوایان در فتح سکوهای قهرمانی کشوری، آسیایی و جهانی در خصوص فراهم نمودن مکان تمرینی مناسب و تجهیزات مورد نیاز ورزشکاران ناشنوا در سال جدید قول مساعد داد.

در حاشیه دیدار نوروزی ورزشکاران ناشنوای استان خراسان جنوبی بسته حمایتی ویژه رمضان اهدایی دکتر مصطفی نکو لعل آزاد رییس فدراسیون ناشنوایان و سید محمدرضا عسکری مسئول کمیته فرهنگی هیات ناشنوایان استان و مسئول گروه جهادی به وقت مهربانی توسط دکتر ربیعی مدیرکل ورزش و جوانان استان تقدیم گروهی از ناشنوایان ورزشکار استان شد.

لینک کوتاه خبر:

https://utab-webdesign.ir/?p=10312

پیشنهادی: