بازدید استاندار تهران و مدیر کل ورزش و جوانان استان از فدراسیون ناشنوایان

عصر امروز علیرضا فخاری استاندار تهران ( رئیس ستاد عالی بازیهای آسیایی ناشنوایان ) به همراه علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان ارهان ( دبیر کل اجرایی ستاد بازیها) با حضور در فدراسیون ورزش های ناشنوایان از روند تمرینات اردوهای تیم های ملی ناشنوایان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، عصر امروز سه شنبه ۹ مرداد علیرضا فخاری استاندار تهران به همراه علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با حضور در فدراسیون ناشنوایان ضمن بازدید از بخش های مختلف این فدراسیون در جریان تمرینات تیم های ملی کاراته و فوتبال ناشنوایان قرار گرفتند.

 

علیرضا فخاری که ریاست ستاد عالی بازی های آسیایی ناشنوایان را نیز برعهده دارد، اظهار کرد: شاید با تغییر دولت بیشتر از ۲ تا ۳ ماه در این سمت نباشم، بنابراین باید در کاری که می‌توانیم انجام دهیم غفلت نکنیم تا استفاده بهینه از آن داشته باشیم.

 

وی در این بازدید افزود: میزبانی بازی های آسیایی ناشنوایان بعد از سالیان متمادی فرصت خوبی بود که برای ما فراهم شد و نباید این فرصت را از دست بدهیم، با اقداماتی که صورت گرفته و تشکیل ستاد اجرایی بازی ها و کمیته های ذیربط که شکل پیدا کرده زمینه های لازم برای برگزاری مسابقات با حمایت وزارت ورزش فراهم شده است.

در حاشیه این بازدید:

️استاندار تهران عنوان کرد: مدال آوران ناشنوا قطعا مورد تشویق قرار خواهند گرفت و پاداشی نیز برای آن ها در نظر گرفته شده است‌.

️وی افزود: به اعتقاد من ناشنوایان با افراد شنوا فرقی نمی کنند و مهم این است که این افراد حتی با محرومیت از بعضی از امکاناتی که افراد شنوا دارند میتوانند آن فرصت خوب را خلق کنند و پیش بینی لازم برای این منظور انجام شده است.

لینک کوتاه خبر:

https://utab-webdesign.ir/?p=10774

پیشنهادی: