تشکر از مهندس میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال

اسماعیلی رئیس انجمن والیبال ناشنوایان از میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال بپاس حمایت از تیم ملی والیبال ناشنوایان تشکر کرد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان به نقل از نشریه البرز ورزشی، فدراسیون ناشنوایان به اندازه چند فدراسیون رشته های فعال دارد و این درحالی است که دکتر نکو لعل آزاد ریاست جدید فدراسیون به روایتی یک تشکیلات خالی از امکانات مادی را برعهده گرفته است.

️در این راستا انجمن والیبال ناشنوایان نیز از قاعده یادشده مستثنی نبوده و برای اعزام تیم به مسابقات جهانی ژاپن تلاش های خستگی ناپذیری را آغاز کرده است و اگرچه وعده هایی نیز از سوی مسئولان مختلف ورزشی و غیرورزشی دریافت کرده اما رئیس جوان فدراسیون والیبال در گام آغازین اهتمام و علاقه خود را به جوانان محروم والیبال ناشنوایان به اثبات رسانده است.

️مهندس میلاد تقوی با اهدای چندین دست البسه و نیز توپ والیبال به یاری این انجمن آمده است لذا جا دارد که از حسن نیت ایشان تقدیر به عمل آورده و سپاس گذار همیاری وی باشیم.

️تردید نداریم که والیبال در همه بخش های خود می تواند زیرمجموعه فدراسیون والیبال باشد و بدون تردید مهندس میلاد تقوی می تواند با بهره گیری از نیرو های باتجربه و عاشق خدمت راهی درست را پیشروی والیبال ایران ترسیم کند.

لینک کوتاه خبر:

https://utab-webdesign.ir/?p=9900

پیشنهادی: