جشنواره فرهنگی ورزشی و خانوادگی «لبخند در سکوت» ویژه ناشنوایان ورزشکار خراسان جنوبی

جشنواره فرهنگی ورزشی و خانوادگی «لبخند در سکوت» ویژه ورزشکاران ناشنوای استان ، به مناسبت اعیاد شعبانیه و هفته جوان با حضور ۲۰۰ تن از ناشنوایان به همراه خانواده شان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان به نقل از هیأت استان خراسان جنوبی ، جشنواره فرهنگی ورزشی و خانوادگی «لبخند در سکوت» ویژه ورزشکاران ناشنوای استان ، به مناسبت اعیاد شعبانیه و هفته جوان با حضور ۲۰۰ تن از ناشنوایان به همراه خانواده شان ، با حضور مریم زربان سرپرست هیات ورزش های ناشنوایان خراسان جنوبی ، اسلامی معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان، بهناز زال سرپرست اداره بهزیستی شهرستان و جمعی از مسئولین در سالن علوی بیرجند برگزار شد.

در این جشنواره مسابقاتی در رشته های دال پلان، هفت سنگ، طناب کشی و دارت، توسط هیات ورزش های بومی محلی و روستایی و عشایری و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد، و نفرات برتر هر رشته به شرح ذیل معرفی شدند .

🔹️ دارت در بخش بانوان: ( حبیبه کاظمی )
🔸️هفت سنگ در بخش بانوان : ( فاطمه ریاحی )
🔹️ دال پلان در بخش آقایان : ( مبین ایوبی )
🔸️ طناب کشی در بخش آقایان:
تیم اول (حامد رمضانی ،محمد امین احمدی ،مهدی برنجی ،محسن نصرالهی ،مجتبی بهدانی ،محمد ناصری ،محمد سعید عابدینی ،فریدون ملی ،امید یوسفی ،محمد ایوبی آواز ) معرفی و در پایان توسط سید محمدرضا عسکری مسئول کمیته فرهنگی هیات ورزش های ناشنوایان استان ، با کمک خیران و از سوی گروه جهادی به وقت مهربانی تقدیر و تجلیل شدند .

لینک کوتاه خبر:

https://utab-webdesign.ir/?p=10087

پیشنهادی: