جلسه بررسی مسائل و شرایط اعزام تیم ملی جودو ناشنوایان به مسابقات جهانی با رییس فدراسیون برگزار شد

دیدار نوروزی و جلسه مسؤلین انجمن جودو ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد رئیس فدراسیون، پیرامون بررسی مسائل و شرایط اعزام تیم ملی جودو ناشنوایان به دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ قزاقستان در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، دیدار نوروزی و جلسه مسؤلین انجمن جودو ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد رئیس فدراسیون، پیرامون بررسی مسائل و شرایط اعزام تیم ملی جودو ناشنوایان به دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ قزاقستان در محل فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه نکو لعل آزاد، ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو و همچنین آرزوی قبولی طاعات و عبادات در شبهای لیالی قدر، عنوان کرد که هزینه های اعزام تیم ملی جودو به این مسابقات، باید از طریق اسپانسرینگ تامین شود.
وی گفت: نداشتن اسپانسر تیم داری و اعزام ورزشکاران را با مشکلات عدیده ای روبه رو می کند و فعالیت های ورزشی را محدود کرده و نوساناتی را در حوزه ورزش قهرمانی ایجاد می‌کند.

️ایشان در ادامه این جلسه خاطر نشان کرد: جذب اسپانسرهای مالی می تواند خلاء های مالی موجود را پوشش دهد و کمک شایانی به عملیاتی کردن اهداف این حوزه شود.

️در پایان جلسه درخشنده رئیس انجمن جودو نیز درباره‌ نحوه انتخاب ورزشکاران برتر و تامین مالی هزینه های مربوط به اعزام صحبت کرد.

لینک کوتاه خبر:

https://utab-webdesign.ir/?p=10253

پیشنهادی: