دیدار مسولین و ورزشکاران هیات ورزش های ناشنوایان استان خراسان رضوی با مدیرکل آموزش و پرورش استثنایی

شنبه ۱۱ فروردین ماه، شیخ زاده رییس هیات استان بهمراه طلوع دبیر هیات و جمعی از مربیان و ورزشکاران ناشنوا با روحانی مدیرکل آموزش و پرورش استثنایی استان ، در خصوص تعامل و همکاری در بحث استعدادیابی و برگزاری مسابقات ورزشی با وی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، به نقل از هیات استان خراسان رضوی، امروز شنبه ۱۱ فروردین ماه، شیخ زاده رییس هیات استان بهمراه طلوع دبیر هیات و جمعی از مربیان و ورزشکاران ناشنوا با روحانی مدیرکل آموزش و پرورش استثنایی استان ، در خصوص تعامل و همکاری در بحث استعدادیابی و برگزاری مسابقات ورزشی با وی دیدار و گفتگو کردند.

روحانی مدیر کل آموزش و پرورش استثنایی استان درابتدای جلسه، ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو، در راستای همکاری های بیشتر ، با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود باید تلاش کنیم که ورزشکاران ناشنوای استان از حمایت های ویژه ای برخوردار باشد، تا موفقیت های زیادی را کسب کنند.

در ادامه ،شیخ زاده رییس هیات استان ضمن تبریک سال نو ، در خصوص ارتباط مستمر با آموزش و پرورش استثنایی و همکاری دوطرفه در بحث برگزاری مسابقات و همچنین کشف استعدادهای جوان ورزشی تاکید کرد.

لینک کوتاه خبر:

https://utab-webdesign.ir/?p=10250

پیشنهادی: