دیدار نوروزی اعضای انجمن کاراته ناشنوایان با رئیس فدراسیون

در این جلسه عبدالرضا عرفانی سرپرست انجمن کاراته گزارشی از عملکرد انجمن و برنامه های سال جدید ارائه داد.اعضای انجمن کاراته ناشنوایان نیز پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در جهت بهبود کیفیت عملکرد فدراسیون عنوان کردند.

مسولین انجمن کاراته ناشنوایان به مناسبت فرا رسیدن سال نو با رئیس فدراسیون ورزشهای ناشنوایان دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، امروز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه، اعضای انجمن کاراته ناشنوایان، با حضور در محل فدراسیون با نکو لعل آزاد دیدار و گفتگو کردند.

 

این دیدار که به مناسبت فرا رسیدن سال نو و تبیین فعالیتهای ورزشکاران و انجمن مربوطه انجام شد، به میزبانی نکو لعل آزاد شکل گرفت. وی در این نشست علاوه بر تبریک فرا رسیدن سال نو و همچنین ماه مبارک رمضان به بیان برنامه های پیش رو، جذب اسپانسر و تیم سازی برای اجرای موفق برنامه ها پرداخت.

 

در ادامه این جلسه عبدالرضا عرفانی سرپرست انجمن کاراته گزارشی از عملکرد انجمن و برنامه های سال جدید ارائه داد. اعضای انجمن کاراته ناشنوایان نیز پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در جهت بهبود کیفیت عملکرد فدراسیون عنوان کردند.

در پایان حکم ریاست انجمن کاراته توسط نکو لعل آزاد به عبدالرضا عرفانی اهداء شد.

 

در این جلسه علیرضا بسیح سرپرست امور دبیری فدراسیون، زهرا داودی نایب رئیس دوم فدراسیون، استاد نگینی نایب رئیس آقایان انجمن کاراته ناشنوایان ، کهزاد کاویانی عضو هیات رئیسه انجمن کاراته ، محمد پرگر و دولو (بعنوان مهمان ) حضور داشتند .

لینک کوتاه خبر:

https://utab-webdesign.ir/?p=10344

پیشنهادی: