سخنان مصطفی نکو لعل آزاد در جریان برگزاری مجمع عمومی و سالیانه هیات استان اصفهان

مصطفی نکو لعل آزاد رئیس فدراسیون در جریان برگزاری مجمع عمومی و سالیانه اصفهان، تامین منابع مالی را از برنامه های اصلی و مهم فدراسیون دانست، همچنین در این نشست به بحث قانون جذب سه درصدی ناشنوایان در مجلس شورای اسلامی هم اشاره شد و آقای نکو لعل آزاد به پیگیر بودن این بحث قانون بطور جدی اشاره نمودن

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، این مجمع با حضور مصطفی نکو لعل آزاد رئیس فدراسیون، علیرضا بسیح سرپرست امور دبیری، زهرا داودی نائب رئیس فدراسیون، دکتر صدری مدیر کل ورزش و جوانان استان، تابش فر معاونت توسعه ورزش استان، دکتر سعید صادقی رئیس هیات استان و دیگر اعضاء در محل تالار افتخارات و گنجینه ورزش اداره کل برگزار شد.

در این مجمع که با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، تابش فر ضمن خیر مقدم به نکو لعل آزاد به همراه مسولین فدراسیون، کلیه مهمانان و حضار، از دکتر صادقی رئیس هیات استان در راستای رشد و توسعه ورزش ناشنوایان تقدیر و تشکر کردند و گزارشی از فعالیت‌های ورزشی هیات ناشنوایان در استان عنوان کرد .

️در ادامه دکتر صادقی، ضمن خیر مقدم به کلیه حضار در مجمع، و تقدیر و تشکر از رئیس فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان استان گزارشی از فعالیت های هیات ناشنوایان استان در سال ۱۴۰۲ را ارائه داد.

️سپس کمالیان سرپرست گروه ورزش قهرمانی استان، گزارشی از روند برگزاری این مجمع را ارائه داد.

️در ادامه، میناییان نائب رئیس بانوان هیات استان، به گزارشی از تقویم ورزشی، برنامه‌ها و همچنین عملکرد مالی هیات ورزش‌های ناشنوایان استان اصفهان اشاره کرد

️سپس حسینی زاده خزانه دار هیات استان گزارشی از عملکرد مالی هیات را ارائه داد.

️در ادامه، تقویم ورزشی، برنامه‌ها و همچنین عملکرد مالی هیات ورزش‌های ناشنوایان استان اصفهان بررسی و مورد تأیید اعضا قرار گرفت.

مصطفی نکو لعل آزاد رئیس فدراسیون اصلی ترین برنامه فدراسیون را تامین منابع مالی دانست و تاکید داشت باید همه هیاتهای استانی بدنبال جذب اسپانسر و خیرین یا نذر فرهنگی باشند و در این راستا قدم بردارند.

کو لعل آزاد همچنین در بخشی از سخنانش به ایجاد شورای راهبردی در فدراسیون اشاره و عنوان کرد باید در هیات استانها و شهرستانها این شورا با حضور حداقل یکی از نمایندگان مجلس تشکیل شود، چرا که اصلی ترین کار این شورا، تامین منابع مالی در هیات می باشد. با وجود اعضای این شورا در هیات استانها در برطرف کردن مشکلات تاثیرات مثبتی در پی خواهد داشت.

وی در پایان گفت: یکی از اهداف و گفتمان ما این است که هیچ ناشنوایی در خانه نماند، باید تلاش شود این عزیزان به ورزش روی بیاورند و در کنار ورزشکاران شنوا ورزش کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، مصطفی نکو لعل آزاد رئیس فدراسیون در جریان برگزاری مجمع عمومی و سالیانه هیات ورزش‌های ناشنوایان استان اصفهان گفت: بطور جدی پیگیر بحث قانون جذب ۳ درصدی ناشنوایان که در مجلس شورای اسلامی به تصویب نرسیده هستیم. باید تلاش کنیم تا با کمک نمایندگان مجلس بتوانیم به نتیجه مطلوبی برسیم .

لینک کوتاه خبر:

https://utab-webdesign.ir/?p=11035

پیشنهادی: