سرهنگ اسفندیاری در هیات رئیسه انجمن والیبال

طی حکمی از سوی رضا اسماعیلی رئیس انجمن والیبال ناشنوایان کشور، سرهنگ رضا اسفندیاری به عنوان عضو هیات رئیسه انجمن والیبال ناشنوایان کشور منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان به نقل از پایگاه خبری البرز ورزشی: سرهنگ اسفندیاری از چهره های نام آشنای ورزش والیبال در پایتخت است که سال ها در هیات والیبال بسیج کشور، منشا خدمات و برنامه ریزی گسترده ای بوده و اقداماتی به یادماندنی در امور پایه مقاومت بسیج و همچنین تیمداری مداوم در سطح لیگ دسته باشگاه های کشور از خود برجای گذاشته است.

سرهنگ اسفندیاری که بانی راه اندازی لیگ بسیج در سطح کشور بوده هم اینک عضویت در هیات رئیسه والیبال نیروهای مسلح را هم در کارنامه دارد.

وی در خصوص پذیرفتن همکاری در والیبال ناشنوایان گفت: این روز ها که حال والیبال ایران اصلا خوب نیست وظیفه خود می دانیم که در جهت اعتلای این ورزش تلاش و کمک کنیم و ورزش ناشنوایان نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود چرا که همه عزیزان و جوانان کشورمان زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی برای افتخار آفرینی مبارزه می کنند.

ما در والیبال مقاومت بسیج بازیکنان زیادی را پرورش و تحویل تیم های زیادی داده ایم ازجمله عارف مرادی که  جایش تیم ملی خالی بود، نیما عزیز محمدی، سینا سعیدی، نریمانی و مانی علیخانی کاپیتان تیم ملی جوانان همه از تیم های پایه باشگاه مقاومت رشد کرده اند و به تیم ملی رسیده اند و خوشحال هستیم که می توانیم به جوانان مملکت ازجمله قشر عزیز ناشنوایان خدمت کنیم.

لینک کوتاه خبر:

https://utab-webdesign.ir/?p=9960

پیشنهادی: