نشست ویژه و صمیمانه مسولین فدراسیون با علی سمندری

جلسه‌ ویژه مصطفی نکو لعل آزاد بهمراه مسولین فدراسیون با علی سمندری از مقامات حوزه فرهنگی و اجتماعی معاون اول ریاست جمهوری با هدف مطرح نمودن مسائل و دغدغه ها و مشکلات مربوط به فدراسیون بخصوص از حیث مالی در دفتر ایشان در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد

️به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان: جلسه‌ ویژه مصطفی نکو لعل آزاد رئیس فدراسیون بهمراه علیرضا بسیح سرپرست امور دبیری،  زهرا داودی نائب رئیس و دکتر پوریا سهرابی رئیس شورای راهبردی فدراسیون با علی سمندری از مقامات حوزه فرهنگی و اجتماعی معاون اول ریاست جمهوری با هدف مطرح نمودن مسائل و دغدغه ها و مشکلات مربوط به فدراسیون بخصوص از حیث مالی در دفتر ایشان در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

️در ابتدای این جلسه نکو لعل آزاد گزارشی از فعالیت ها و عملکرد فدراسیون ارائه داد.

️ایشان در ادامه گفت: ناشنوایان صدایشان شنیده نشده و در جامعه شناخته شده نیستند، و باید علاوه بر نگاه ورزشی به وجهه اجتماعی آنان نیز بها داده شود.

️نکو لعل آزاد با اشاره به بودجه ورزش کشور این نکته را مورد توجه قرار داد که از ابتدا سبد مالی ورزش ناشنوایان اندک دیده شده است و با همین بودجه کم ورزشکاران تمام همت خود را در میدان رقابت می گذراند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در می آورند.

️وی همچنین علاوه بر کمک و حمایت بیشتر از قشر ناشنوا خواستار برگزاری جلساتی در حوزه مسولیت اجتماعی، تخصیص اعتبارات و … شد.

️سمندری اظهار داشت: صدای ناشنوایان را به گوش مسئولین و دولت خواهم رساند و با کمک فدراسیون این مجموعه را معرفی می‌کنیم.

️وی دومین قدم را ایجاد فضا برای شکل گیری تامین منابع مورد نیاز فدراسیون عنوان کرد.

️وی درباره حمایت و پشتیبانی و همکاری در امور مربوط به فدراسیون و ورزش ناشنوایان و توسعه آن اعلام آمادگی کرد و قول مساعد داد که مسائل مطرح شده در جلسه را پیگیری کند .

لینک کوتاه خبر:

https://utab-webdesign.ir/?p=10825

پیشنهادی: