آخرین جلسه هیئت ورزش های ناشنوایان استان سمنان در سال ۱۴۰۲ برگزار گردید.

آخرین جلسه هیئت ورزش های ناشنوایان استان در سال 1402 با حضور اعضای هیئت ورزش ها و هیئت رئیسه در دفتر هیئت ورزش های ناشنوایان استان سمنان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان به نقل از هیأت استان، بهروز چگینی رییس هیئت ورزش های ناشنوایان استان سمنان اعلام داشت ؛ آخرین جلسه هیئت ورزش های ناشنوایان استان در سال ۱۴۰۲ با حضور اعضای هیئت ورزش ها و هیئت رئیسه در دفتر هیئت ورزش های ناشنوایان استان سمنان برگزار گردید.

چگینی بیان داشت ؛ یکسال با تمام مشکلات و کمبودهای مالی بهترین و زیباترین مسابقات و جشنواره ها برگزار گردید که خدا را شکر توانستیم در سطح کشور استان سمنان حرفی برای گفتن داشته باشد و ضمناً توانستیم با کمک ورزشکاران ناشنوا و کانون ناشنوایان استان سمنان ۱۸ پله ترقی کنیم و این نشان از توانمندی تمامی ورزشکاران ، مربیان و زحمتکشان استان است.

وی در ادامه بیان داشت ؛ انشالله در سال ۱۴۰۳ اردوهای تیم ملی و برگزاری بزرگترین المپیاد ورزش های ناشنوایان در دستور کار داریم که با حمایت سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان و مصطفی نکو لعل آزاد رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران  امیدواریم مسابقات را به خوبی برگزار و اجرا کنیم.

ایشان همچنین اعلام داشت ؛ که سال ۱۴۰۳ فدراسیون ورزش های ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران میزبان مسابقات آسیایی خواهد بود که تمامی اعضاء و زحمتکشان باید در کنار فدراسیون باشند تا ایران سر بلند شود و ورزشکاران افتخار آفرینی کنند.

در ادامه از زحمات حمیدرضا بلند رئیس روابط عمومی هیئت ورزش های ناشنوایان استان و محمدصادق نوحی مسئول هماهنگی و پشتیبانی هیئت ورزش های ناشنوایان استان با هدیه ای قدر دانی و تشکر بعمل آمد.

در خاتمه مهندس احسان صائمی مدیر عامل کانون ناشنوایان استان سمنان از زحمات بهروز چگینی رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان استان تشکر نمود و اعلام داشت ؛ که کانون ناشنوایان استان کما فی السابق در کنار هیئت ورزش های ناشنوایان استان قرار دارد و هر دو نفر ما جزو خانواده ناشنوایان هستیم و از هم جدا نیستیم و هر گونه کمک کانون ناشنوایان استان قادر باشند با جان و دل انجام خواهیم داد.

همچنین ، صدیقه فلاحی مربی تیم والیبال با ابراز خرسندی از هیئت ورزش های ناشنوایان استان و در رأس آن از بهروز چگینی با مدیریت و فعالیت های خوبشان در یک سال اخیراً قدردانی نمود بیان داشت ؛ انشالله در سال ۱۴۰۳ تیم قدرتمند والیبال بانوان با برنامه ریزی اجرای خوبی خواهد داشت.

عظیمه زندی نایب رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان استان هم بیان داشت ؛ که در طی یکسال در کنار ناشنوایان بودن لذت داشت و همه آنها فرزندان بنده می باشند و هر کمکی از دست ما بر بیاید انجام می دهیم.

لینک کوتاه خبر:

https://utab-webdesign.ir/?p=10224

پیشنهادی: