دیدار اعضای هیأت ورزش های ناشنوایان استان سمنان با مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان

با آغاز بهار طبیعت و سال جدید بهروز چگینی رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان استان با اعضای هیأت رئیسه هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان و مهندس احسان صائمی مدیرعامل کانون ناشنوایان استان با دکتر سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان به نقل از هیئت استان ؛ با آغاز بهار طبیعت و سال جدید بهروز چگینی رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان استان با اعضای هیأت رئیسه هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان و مهندس احسان صائمی مدیرعامل کانون ناشنوایان استان با دکتر سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار بهروز چگینی همزمان با تبریک شاد باش نوروزی و قبولی طاعات و عبادت همه جامعه ورزشکاران بیان داشت ؛ که امسال سال پر کاری برای هیئت ورزش های ناشنوایان استان خواهد بود امسال به روسای هیئت های شهرستان ابلاغ گردید که تقویم ورزشی را سریعا اعلام کنند و مسابقات شهرستانی و استانی و همجوار را از اردیبهشت در رشته های مختلف برگزار کنند تا برای مسابقات کشوری تیم قوی بسته شود و اعزام گردند.

همچنین در ماهای آینده دیدار با روسای شهرستانها و اولین جلسه برنامه ریزی مسابقات به مربیان و سرپرستان برای بهتر برگزاری مسابقات اعلام می گردد و انشالله بازیهایی آسیایی ناشنوایان که جمهوری اسلامی ایران میزبان آن می باشد.

هر کمکی که فدراسیون از هیئت ورزش های ناشنوایان استان و اعضای هیئت رئیسه داشته باشند با کمال میل انجام خواهیم داد.

 

در خاتمه دکتر سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان بیان داشت ؛ که هیئت ورزش های ناشنوایان استان یکی از بهترین و توانمند ترین هییت ها در سال ۱۴۰۲ بود و تشکر ویژه از بهروز چگینی رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان استان ، اعضای هیئت رئیسه و همه کادر فنی که پر توان و دلسوز هستند و پر انرژی ظاهر شدند و از رده ۲۸ کشور به رده ۱۰ کشور صعود کردند.

 

انشالله امسال جزو ۵ هیئت ورزش های ناشنوایان برتر کشور شوند و این قول را می دهیم که هیئت ورزش های ناشنوایان را حمایت کنیم.

سید محمد تقی علوی در ادامه صحبت هایش اعلام فرمودند ؛ که مسابقات مختلف و میزبانی و اردو ها در دستور کار باشد تا ورزشکاران بیشتری در مسابقات شرکت کنند و همچنین شهرستانها همه فعال و برنامه های مسابقات را انجام دهند.

لینک کوتاه خبر:

https://utab-webdesign.ir/?p=10299

پیشنهادی: