تبریک رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان در پی پاسخ قاطعانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رژیم جنایتکار صهیونیسم

رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان، پاسخ قاطعانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، مصطفی نکو لعل آزاد ، عملیات مهم و راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی را تبریک گفت و تصریح کرد: تنبیه رژیم متجاوز با غرش موشک‌های انبوه و مقتدر سپاه لطف خدا و نقطه عطف تاریخی در انقلاب اسلامی است که باید اسم آن را انقلاب موشکی به سمت بسترسازی برای آزاد سازی و مرگ تدریجی صهیونیسم بگذاریم.

وی تاکید کرد: با این تنبیه متجاوز علاوه بر پاسخ به عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، اقتدار منطقه‌ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران در حد قدرت تثبیت شده بین المللی ظهور و بروز کرد به گونه‌ای که آمریکایی‌ها از عملیات تروریستی اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران اظهار پشیمانی کردند و گفتند اسرائیلی‌ها خطای راهبردی داشتند، بلکه راهبرد نداشتند و احساساتی عمل کرده و به عواقب این تجاوز آشکار توجه نکرده بودند.

نکو لعل آزاد، این وعده ی صادق، پاسخ قاطعانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های مسلح، خصوصاً برادران عزیز و بزرگوار سپاه است که پاسخ بسیار محکمی را به این دشمن اصلی اسلام یعنی اسرائیل دادند.

لینک کوتاه خبر:

https://utab-webdesign.ir/?p=10390

پیشنهادی: