گام بزرگ فدراسیون ورزش های ناشنوایان برای حل مشکل اشتغال و مهارت افزایی ناشنوایان

امضای تفاهم‌نامه مشترک در راستای اشتغال و کارآفرینی برای جامعه هدف، بین فدراسیون ورزش های ناشنوایان و بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفا (بخشش) منعقد گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، به‌منظور توانمندسازی، اشتغال‌زایی و کارآفرینی برای افراد ناشنوا و بررسی راه‌های تحقق این هدف نشستی با حضور مصطفی نکو لعل آزاد رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان و دکتر محمد اجل لوئیان، مدیر عامل بخشش در محل این بنیاد برگزار شد.

در این نشست دو طرف در خصوص اهداف و فعالیت های مربوطه گزارشی ارائه نموده و سپس اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با رویکرد شناسایی و تقویت توانمندی‌های جامعه هدف و نیز ایجاد بسترهای لازم در جهت مهارت‌افزایی و اشتغال‌زایی برای این عزیزان نمودند.

از مهم‌ترین محورهای همکاری در این تفاهم‌نامه می‌توان به شناسایی ورزشکاران ناشنوای مستعد کشور و معرفی آنها جهت اشتغال و ادامه تحصیل با حمایت بنیاد بخشش، ارائه خدمات مشاوره‌ای، اجتماعی و فرهنگی، همکاری در ارائه طرح‌های توانمندسازی، کارآفرینی و اشتغال‌زایی برای ناشنوایان، معرفی سفیر فرهنگی و دیگر موضوعات که باعث رشد و ارتقای علمی، اجتماعی و اقتصادی جامعه هدف باشد اشاره نمود.

در این نشست، علیرضا بسیح سرپرست امور دبیری فدراسیون، زهرا داودی نائب رئیس دوم فدراسیون، دکتر پوریا سهرابی رئیس شورای راهبردی فدراسیون، دکتر میترا آذری و سعید اسکندری معاون پشتیبانی و فناوری اطلاعات بخشش حضور داشتند.

لینک کوتاه خبر:

https://utab-webdesign.ir/?p=10587

پیشنهادی: