حضور پیرایش مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی ، قائم مقامی معاون ورزشی اداره کل و کزازی دبیر هیات ورزشهای ناشنوایان استان مرکزی

حضور پیرایش مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی ، قائم مقامی معاون ورزشی اداره کل به همراه کزازی دبیر هیات ورزشهای ناشنوایان استان مرکزی در دفتر این هیات و بازدید از امکانات و اقداماتی که در این هیات صورت میگیرد.
انجمن و هیات ورزشهای ناشنوایان استان مرکزی،تعداد زیادی از ناشنوایان را در کارخانه ها وکارگاهها به کار گمارده است وهمواره پیگیر وضعیت وموقعیت  اجتماعی وحقوقی ایشان است. در ساختمان  این هیات در ۳طبقه  به مساحت تقریبی ۵۵۰مترمربع ،شامل (ساختمان کارگاه وکلاسهای حرفه آموزی و آموزشی ،و کارگاه تولید لباسهای زنانه  ، و ساخت ظروف میناکاری بر روی فلز و چوب، به مساحت ۱۰۰مترمربع) همچنین دو طبقه از ساختمان ( کلینیک مجهز  گفتاردرمانی ولکنت زبان، وکلینیک مجهز کار درمانی  بامدیریت وهمکاری اعضای متخصص  دانشگاه علوم پزشکی اراک به  مساحت ۲۵۰مترمربع ) ونیز یک طبقه دیگر دفاترهیات ورزشهای ناشنوایا ن وانجمن حمایت از ناشنوایا ن استان مرکزی به مساحت ۱۵۰متر مربع و یک باب مغازه به مساحت ۵۰ متر مربع در یکی از بهترین مر اکز تجاری، اداری اراک واقع شده و فعالیت گسترده ای با حضور جامعه هدف خود دارد. ️این ساختمان توسط انسانی خیر( حاج اسدالله حاجی علی بیگی) بارایزنی وروابط خوب کزازی با ایشان  درسال ۱۳۸۲وقف عزیزان ناشنوا گردیده است. هیات ورزشهای ناشنوایان استان مرکزی درکنار ورزش ، به اشتغال و ازدواج ورزشکاران که یکی از مهمترین‌ دغدغه های این عزیزان در زندگی روزمره شان است اهمیت خاص داده است. مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز از مسئولین این هیات در راستای اقدامات ارزشمندشان تقدیر و تشکر نمود و در پایان خواسته های برخی از ورزشکاران این هیات که در  دفتر حضور داشتند را شنید و دستور پیگیری داد.

لینک کوتاه خبر:

https://utab-webdesign.ir/?p=10711

پیشنهادی: