برگزاری مجمع عمومی و سالیانه هیات ورزش‌های ناشنوایان استان گلستان

این مجمع با حضور مصطفی نکو لعل آزاد رئیس فدراسیون، علیرضا بسیح سرپرست امور دبیری، زهرا داودی نائب رئیس فدراسیون، قاسم برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان، امیدرضا رستاقی رئیس هیات استان و دیگر اعضاء در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، این مجمع با حضور مصطفی نکو لعل آزاد رئیس فدراسیون، علیرضا بسیح سرپرست امور دبیری، زهرا داودی نائب رئیس فدراسیون، قاسم برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان، امیدرضا رستاقی رئیس هیات استان و دیگر اعضاء در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.


در این مجمع که با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، برزمینی ضمن خیر مقدم به نکو لعل آزاد به همراه مسولین فدراسیون، کلیه مهمانان و حضار، گزارشی از برگزاری اردوهای آمادگی تیم های ملی والیبال ساحلی و تیراندازی ناشنوایان در استان عنوان کرد .


️در ادامه رستاقی، ضمن تقدیر و تشکر از رئیس فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان استان گزارشی از فعالیت های هیات ناشنوایان استان در سال ۱۴۰۲ را ارائه داد.
️سپس سارا رستاقی خزانه دار هیات استان، گزارشی از عملکرد مالی هیات را ارائه داد.


در ادامه، تقویم ورزشی، برنامه‌ها و همچنین عملکرد مالی هیات ورزش‌های ناشنوایان استان گلستان بررسی و مورد تأیید اعضا قرار گرفت.


️    ️در این مجمع برای انتخاب نایب رئیس بانوان و عضو هیات رئیسه در  هیات استان رأی گیری شد و زینب بادلی با کسب ۱۶ رأی از  ۱۶ رأی ماخوذه بعنوان نائب رئیس بانوان و فاطمه رحمانی ( نائب رئیس بانوان سابق هیات استان) بعنوان عضو هیات رئیسه انتخاب و معرفی شدند.


مصطفی نکو لعل آزاد رئیس فدراسیون ناشنوایان، ضمن تقدیر و تشکر از کلیه مسولین استان در برگزاری مجمع سالیانه و عمومی هیات ورزش های ناشنوایان، اظهار داشت: یکی از اهداف و گفتمان ما این است که هیچ ناشنوایی در خانه نماند ، باید تلاش شود این عزیزان به ورزش روی بیاورند، ایشان اصلی ترین برنامه فدراسیون را تامین منابع مالی دانست و تاکید داشت باید همه هیات استانها هم بدنبال جذب اسپانسر در این راستا قدم بردارند.


ایشان در بخشی از سخنانش به ایجاد شورای راهبردی در فدراسیون اشاره و عنوان کرد باید در هیات استانها و شهرستانها این شورا با حضور یکی از نمایندگان مجلس تشکیل شود، چونکه وجود اعضای این شورا در هیات استانها در  برطرف کردن مشکلات تاثیرات مثبتی در پی خواهد داشت.


وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های ما توانمند سازی در هیات‌ استانها و شهرستانهاست و با اجرای طرح استعدادیابی در بین جوانان ناشنوا و آموزش در رشته های مختلف در سطح استان، میتوان شاهد افتخارآفرینی و مدال‌ آوری‌ ورزشکاران عزیز ناشنوا در میادین بین المللی باشیم.

لینک کوتاه خبر:

https://utab-webdesign.ir/?p=10737

پیشنهادی: