دیدار رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان چهار محال بختیاری با مسئولین هیات استان اصفهان

دکتر مجید کیانی با حضور در دفتر هیات ورزش های ناشنوایان استان اصفهان با مسئولین این هیات در خصوص هماهنگی و تدوین برنامه همکاری دو هیات دیدار و گفتگو کرد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان به نقل از هیات استان، جلسه هماهنگی و تدوین برنامه همکاری دو هیات ورزشهای ناشنوایان استان اصفهان و چهارمحال بختیاری با حضور دکتر مجید کیانی رئیس هیات استان چهارمحال بختیاری، مینائیان نایب رئیس هیات و آلویی دبیر هیات در محل دفتر هیات استان اصفهان برگزار گردید.

در این نشست مینائیان در مورد همکاری و تشکیل تیم های منطقه چهار برای شرکت قدرتمند در مسابقات قهرمانی کشور و همچنین برگزاری اولین جلسه نشست گروه چهار در اصفهان نظراتی را عنوان نمود.

️سپس، آلویی دبیر هیات نیز با تاکید بر زیر ساخت های استفاده بهینه از پتانسیل ارگان های دولتی مثل ادارات کل بهزیستی اعم از سالن های ورزشی و همچنین ایاب و ذهاب ورزشکاران نظراتی را عنوان نمود .

️در پایان دکتر کیانی بر ادامه روند این همکاری و برگزاری جلسات بیشتر در استان چهارمحال و پیگیری هرچه بیشتر همه هیات ها برای اختصاص بودجه و همچنین اماکن ورزشی به هیات های ناشنوایان تاکید نمودند.

لینک کوتاه خبر:

https://utab-webdesign.ir/?p=11006

پیشنهادی: