پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان به مناسبت قهرمانی پوریا سعیدی فوتسالیست کردستانی همراه با تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در مسابقات جهانی

مدیرکل ورزش و جوانان استان با صدور پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان با درخشش فوتسالیست شایسته کردستانی در مسابقات قهرمانی ناشنوایان کمتر از 21 سال جهان را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان کردستان؛ متن پیام آمنه غلام ویسی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

بدست آوردن قهرمانی رقابت های فوتسال ناشنوایان جهان توسط ملی پوشان کشورمان که فوتسالیست توانمند کردستانی را نیز همراه خود داشتند، نشان از شایستگی و توانمندی جوانان ایران زمین است و این دستاورد بزرگ به عنوان برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ورزش کشورمان و استان پهلوان خیز کردستان خواهد ماند.

بی شک همت بلند و تلاش های «پوریا سعیدی» جوان شایسته کردستانی و درخشش در دیدار پایانی و گلزنی برای تیم ملی فوتسال کشورمان در کسب این پیروزی بزرگ نقشی اساسی داشته است.

دل ملت ایران و مردم شریف کردستان از این موفقیت جهانی شاد گشته است و خدا را شاکریم که جوانان سرافراز ما باری دیگر با ورزش و موفقیت در این عرصه موجبات شور و نشاط جامعه را فراهم کردند.

اینجانب این موفقیت خطیر ملی پوشان فوتسال ناشنوایان کشورمان که با همت و تلاش بی بدیل جوان کردستانی آمیخته است را به ملت ایران، مردم شریف استان، خانواده دلسوز این قهرمان عزیز و توانمند، بازیکنان و کادرفنی تیم ملی و اعضای هیات ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان استان کردستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امیدوارم آنگونه که ورزش استان بر ریل موفقیت و توسعه قرار گرفته است هر روز شاهد درخشش جوانان و قهرمانان کردستانی در عرصه های مختلف فراملی و ملی باشیم و این حضور مقتدرانه ورزشکاران کردستانی همچنان تداوم و استمرار داشته باشد.

🖊 آمنه غلام‌ ویسی
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان

لینک کوتاه خبر:

https://utab-webdesign.ir/?p=9935

پیشنهادی: